Kamis, 25 Oktober 2012

Biografi Seorang Kembar ( gk iklas )

Nama : Diyah Nur Fatimah
TTL : Tulung2, 14 November 1995
Hoby : mengerjakan sesuatu yang bukan haknya, aku sumpek dengan dia setiap hari wes didawui gak masuk akal salah gak salah pancet salah aku dikerjai entek2 an, maringono kabeh barangku dipek de'e , jarene " ma, barangku endi " jawabane " kita kan kembar " langsung raiku bentuk pentung mbengkong alias tanda tanya perasaan aku lahir 95 lha de'e 87 ,, wes tuek panggah sma koyo biyen , paling de'e lahir gak umur 0 sek , paling umure langsung 80 maringono meningsor - meningsor sampek umur 1 baru mati ,
Cita2 : De'e pengen dadi guru tapi kuliah njepek otomotif , opo gak sedeng ta dengkule seng nduwor , 
emange guru sekolah ngajare nggowo tang , rante, terus mimik oli2,

Tapi de'e api'an mbek aku ( sepurane Gan aku dibayar ) 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar